Spa Services – Tourism trend το 2015!

0
1133

Όποιος κι αν είναι ο λόγος που κάποιος ταξιδεύει, η επιλογή του ξενοδοχείου έχει πάρει την μορφή ιεροτελεστίας, που πολλές φορές μοιάζει με σύγκρουση ανάμεσα στις καλογραμμένες περιγραφές των ιδιοκτητών των ξενοδοχείων και των τμημάτων Marketing τους και στα αυστηρά reviews των επισκεπτών, που εν μέσω κρίσης και value from money αντίληψης, σκέφτονται διπλά κάθε μικρή ή μεγάλη αγορά και θεωρούν χρήσιμο να ενημερώσουν όλο το τουριστικό κοινό αν αντιληφθούν πως αδικήθηκαν!

Οι Ξενοδοχειακές μονάδες της χώρας μας και οι τουριστικές Υπηρεσίες που παρέχουν, έχουν σε μεγάλο βαθμό ”ωριμάσει” και εκσυγχρονιστεί, παρέχοντας πλήρη πακέτα διαμονής, εστίασης, χαλάρωσης, ευεξίας & ομορφιάς, κ.α.! Κάθε χρόνο οι Τουριστικές επιχειρήσεις καλούνται να αντιλαμβάνονται, να μαθαίνουν ή ακόμα και να δημιουργούν τις νέες Τουριστικές Τάσεις, κάνοντας τις επιχειρήσεις τους φιλικότερες και ένα βήμα πιο κοντά στην επόμενη κράτηση!

Η Διεθνής Τουριστική Κοινότητα μαζί με την ασφάλεια, το κλίμα, το κόστος, τη διαφορετικότητα και την Green & Fit αντίληψη, τοποθετούν και τις Υπηρεσίες Spa στα Tourism Trends και το 2015! Βέβαια, σε μια εποχή Υψηλών Επιπέδων Παροχής Υπηρεσιών , η τυπική ύπαρξη ενός Spa η βασικών υπηρεσιών ευεξίας, σίγουρα δε θα αποτελέσουν λόγο επιλογής διαμονής, αλλά πιθανόν να έχουν και αρνητικά αποτελέσματα!

Έχει λοιπόν η επιχείρηση σας ένα άρτια δομημένο Spa Center και αν ναι, ποιοι είναι οι λόγοι που θα το κάνουν να ξεχωρίσει; Τι είναι αυτό που θα ενθουσιάσει έναν έμπειρο ταξιδιώτη, που πιθανόν να έχει επισκεφτεί μεγάλες αντίστοιχες επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο; Μπορεί μια Υπηρεσία Spa να τιμολογηθεί υψηλά ως ”Αξία Ζωής” και όχι απλά μόνο σαν παρεχόμενη υπηρεσία; Οι ερωτήσεις φυσικά και πρέπει να σας προβληματίσουν θετικά και να σας οδηγήσουν σε ιδέες και λύσεις.

Το τμήμα Spa Consulting του Physioathens σας δίνει 5 σημεία αναφοράς της σύγχρονης αντίληψης των Υπηρεσιών SPA!

• Experience
Κάντε την Υπηρεσία Spa μια μοναδική εμπειρία που ο επισκέπτης δε θα ξεχάσει ποτέ και δε θα βρει πουθενά αλλού!

• Fit & Green
Προσαρμόστε τις υπηρεσίες, το χώρο και τα υλικά σας στη φιλοσοφία αυτή! Η προστασία του περιβάλλοντος, η πράσινη ενέργεια και η αποφυγή των χημικών σκευασμάτων είναι παγκόσμια τάση που δεν πρέπει να αγνοήσετε!

• Spa Menu
Ανανεώστε το μενού σας με νέες καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν ως βάση την τοποθεσία και τα προϊόντα του τόπου(signature treatments). Αυτό βέβαια που υπολογίζεται πιο πολύ απ΄όλα, είναι η αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών απέναντι στις ανάγκες των επισκεπτών.

• Early Booking
Δώστε την ευκαιρία στον επισκέπτη να κάνει προ-κράτηση των υπηρεσιών σας! Δείχνει πως είστε σίγουροι για το προϊόν σας και φυσικά πείθετε τον ενδιαφερόμενο, με αποτέλεσμα να ανεβάζετε τις πωλήσεις σας!

• Enthusiasm
Δεν χρειάζεται να του αρέσει απλά… πρέπει το αποτέλεσμα να τον ενθουσιάσει! Βρείτε τον τρόπο!

Σωτήρης Κουτσουραδής
Σύμβουλος Marketing & Πωλήσεων
Ειδικός Συνεργάτης Physioathens

http://www.physioathens.gr/