Καθώς ο κόσμος προετοιμάζεται για την επίσημη κυκλοφορία του SPECTRE, της 24ης ταινίας Bond, η Gillette γιορτάζει εκείνες τις στιγμές στη ζωή ενός άντρα στις οποίες νιώθει κυρίαρχος και γεμάτος σιγουριά. Αυτές οι «Bond Στιγμές» όμως δεν συμβαίνουν έτσι απλά – είναι το αποτέλεσμα μίας προσεκτικής προετοιμασίας που δίνει έμφαση στη λεπτομέρεια.
“Bond Στιγμές” που εμπνέουν

H Gillette ξεκινά την καμπάνια “Bond Στιγμές” την οποία εμπνεύστηκε ο δημιουργός και συγγραφέας του βιβλίου James Bond, Ίαν Φλέμινγκ. Τα ποιητικά, αλλά και δυναμικά, λόγια του Φλέμινγκ αποτελούν το θεμέλιο της καμπάνιας: περιγράφουν τις απόλυτες “Bond Στιγμές” μέσα από μία ολιστική καμπάνια επικοινωνίας που περιλαμβάνει διαφήμιση στο διαδίκτυο, στο σινεμά καθώς και προωθητικές ενέργειες μέσα στα καταστήματα.

Η καμπάνια ξεκινά με τη διαφήμιση που συνδέει την εικονική δράση, που αναδεικνύει ο χαρακτήρας του James Bond, με τα εργαλεία ακριβείας της Gillette, τα οποία συνδυασμένα μεταξύ τους προετοιμάζουν τους άνδρες για τις δικές τους “Bond Στιγμές”.

Η ταινία SPECTRE, η 24η περιπέτεια του James Bond, από την ΕΟΝ Productions του Albert R. Broccoli, την Metro-Goldwyn-Mayer Studios και την Sony Pictures Entertainment θα κυκλοφορήσει στους ελληνικούς κινηματογράφους στις 12 Νοεμβρίου.

«Ακριβώς όπως o Bond, οι άνδρες αισθάνονται ότι έχουν την καλύτερη εμφάνιση τους όταν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για οτιδήποτε συναντήσουν στο δρόμο τους», δήλωσε ο John Mang, Vice President, Global Gillette.

Για να γιορτάσει αυτή τη συνεργασία, η Gillette δημιουργεί τη συσκευασία δώρου Gillette Fusion ProGlide με Τεχνολογία FlexBall εμπνευσμένη από την ταινία SPECTRE, η οποία θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου. Το πακέτο με 3 ανταλλακτικά Fusion ProGlide και δώρο την μηχανή ProGlide αποτελεί το τέλειο δώρο για τους άντρες και θα τους βοηθήσει να είναι προετοιμασμένοι εξασφαλίζοντας το απόλυτο ξύρισμα ακριβείας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις “Bond Στιγμές», παρακολουθήστε το ακόλουθο βίντεο