Deloitte: Πασχαλινές διακοπές μαζί με το Facebook

facebook

Αναπόσπαστο τμήμα των διακοπών γίνονται, σταδιακά, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περίπου τρεις στους δέκα χρήστες – ποσοστό 27% – συνδέονται στον προσωπικό τους λογαριασμό στο Facebook, αφού κατέβουν από το αεροπλάνο και πριν καν επιστρέψουν σπίτι από τις διακοπές. Ένα ευρύτερο ποσοστό και συγκεκριμένα το 42%, συνδέεται την ίδια μέρα, το 28% εντός της πρώτης εβδομάδας από την επιστροφή από διακοπές και μόλις το 3% δείχνει …εγκράτεια και αποκτά πρόσβαση στον προσωπικό του λογαριασμό σε χρόνο μεγαλύτερο της μίας εβδομάδας. Τα εν λόγω στοιχεία προκύπτουν από ανάλυση, που πραγματοποίησε η Deloitte Global, στο πλαίσιο παγκόσμιας έρευνας για λογαριασμό του Facebook, σε δείγμα 10.500 χρηστών του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

Η ανάλυση της Deloitte αναδεικνύει τα social media – και εν προκειμένω το Facebook – σε βασικό “αξεσουάρ” κατά τη διάρκεια των διακοπών, με το 33% των καταναλωτών να κάνουν χρήση του μέσου ενώ βρίσκονται σε διακοπές, επικαλούμενοι, ως βασική αιτία, “την ανάγκη να μοιράζονται με τους φίλους την ευχαρίστηση των διακοπών”. Επιπλέον, περίπου ένας στους δύο χρήστες (ποσοστό 48%) “ανεβάζει” στο Facebook φωτογραφίες από τις διακοπές άμα τη επιστροφή του από τις διακοπές.

Η έρευνα διαπιστώνει, εξάλλου, ότι η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών δεν αποχωρίζεται το “σερφάρισμα”, ούτε κατά την περίοδο των διακοπών, με το 83% να δηλώνει ότι κάνει χρήση του Διαδικτύου, όταν βρίσκεται σε διακοπές.

Η δημοφιλέστερη συσκευή, που χρησιμοποιούν για την περιήγηση τους οι καταναλωτές την περίοδο των διακοπών είναι το smartphone, με ποσοστό 64%, ενώ ακολουθεί το laptop με 42% και το tablet με 37%.

Έρευνα ενόψει διακοπών

Το Διαδίκτυο, τα social media και τα διάφορα applications είναι κυρίαρχα, κατά την περίοδο της προετοιμασίας των διακοπών. Στο πλαίσιο αυτό, δεν είναι τυχαίο ότι 23% των καταναλωτών έχει “κατεβάσει” στο κινητό μου τουλάχιστον μία εφαρμογή σχετικά με αεροπορικές εταιρείες, το 20% ένα app ενός online ταξιδιωτικού γραφείου. Επίσης, το 18% έχει κάνει download στο κινητό τουλάχιστον μια εφαρμογή ξενοδοχειακής αλυσίδας και το 14% ένα app, που φιλοξενεί αξιολογήσεις σχετικές με ταξίδια.

Παρά την αυξημένη δημοτικότητα του Ίντερνετ και ειδικά των social media μεταξύ των ταξιδιωτών, η έρευνα διαπιστώνει ότι, για ένα μεγάλο αριθμό τουριστικών επιχειρήσεων, το ψηφιακό κανάλι προώθησης, που προσφέρουν τα social media, παραμένει ανεκμετάλλευτο, καθώς ο κλάδος φαίνεται ότι δεν έχει ακόμη αξιοποιήσει, πλήρως, τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και τα οικονομικά οφέλη, που μπορεί να αποκομίσει αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

graph-Facebook

Πηγή: ΣΕΠΕ – Deloitte