Οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι και media owners του κόσμου ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους για να σχηματίσουν μια «συμμαχία για καλύτερες διαφημίσεις», σε μια περίοδο κατά την οποία αυξάνεται ο σκεπτικισμός σχετικά με την αποτελεσματικότητα των digital media.

Ηγετικές διεθνείς εμπορικές ενώσεις και εταιρείες, που ασχολούνται με τα online media, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να βελτιώσουν την εμπειρία των καταναλωτών στην online διαφήμιση.

14238191_1698381903821581_3577902171544940466_n

 

Ο Coalition for Better Ads θα ενισχύσει τα καταναλωτικά insights και την cross-industry τεχνογνωσία για την ανάπτυξη και ενσωμάτωση νέων παγκόσμιων standards στην online διαφήμιση.

“Η διαφήμιση στηρίζει τη διαφορετικότητα της πληροφορίας, της διασκέδασης και των υπηρεσιών στο ελεύθερο internet, ωστόσο αυτό το γεγονός δεν προσφέρει στις επιχειρήσεις την άδεια να κάνουν κατάχρηση της καλής θέλησης των καταναλωτών” ανέφερε ο Randall Rothenberg, President και CEO του Interactive Advertising Bureau (IAB), ενός από τα μέλη του Coalition, το οποίο ανακοίνωσε το λανσάρισμα της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας κατά τη διάρκεια της dmexco.

“Είναι βασικό για τη βιομηχανία να δημιουργήσει standards που θα διασφαλίζουν τη λήψη ασφαλών και γρήγορων πληροφοριών από τα sites που αγαπούν” συμπλήρωσε. Ο Coalition θα επικεντρωθεί σε μια σειρά από πρωτοβουλίες τους επόμενους μήνες, όπως η δημιουργία consumer-based standards για χρήση από τις εταιρείες στην online διαφημιστική βιομηχανία, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των καταναλωτών.

Μεταξύ των ιδρυτικών μελών, βρίσκονται οι American Association of Advertising Agencies (4A’s), Association of National Advertisers (ANA), BVDW Germany, DMA, European Publishers Council, Google, GroupM, IAB, IAB Europe, IAB Tech Lab, καθώς και άλλα εθνικά και περιφεριακά IABs, Network Advertising Initiative (NAI), News Media Alliance, Procter & Gamble, Unilever, The Washington Post και World Federation of Advertisers (WFA).