Aποχωρεί από την Spotify ο Seth Farbmanm, chief marketing officer

0
86

Ο Seth Farbman, chief marketing officer της Spotify, αποχωρεί από την εταιρεία στο τέλος του μήνα για να επιδιώξει άλλες ευκαιρίες, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση.

O Farbman προσχώρησε στην Spotify τον Μάρτιο του 2015, συμβάλλοντας στην αύξηση της βάσης συνδρομητών της εταιρείας από 15 εκατομμύρια σε 83 εκατομμύρια το 2018.

Η ανακοίνωση έρχεται σε μια εποχή που η Spotify βρίσκεται σε ανασχηματισμό της ομάδας Marketing. Ο Farbman θα βοηθήσει στη μετάβαση των ευθυνών του μέχρι την αναχώρησή του ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί το πρόσωπο της επόμενης μέρας.

Ο Daniel Ek, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Spotify, δήλωσε ότι ο Farbman “διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στην εδραίωση του brand παγκοσμίως και στην οικοδόμηση της αξιόλογης ομάδας που θα μας φέρει στο μέλλον”.