Advanced retargeting: Γιατί το retargeting έχει διαφορετική σημασία;

Αναμφίβολα, το display advertising – ένα είδος διαφήμισης που μετατρέπει οπτικά ένα εμπορικό μήνυμα χρησιμοποιώντας κείμενο, λογότυπα, animations, βίντεο, φωτογραφίες ή άλλα γραφικά – υπερέχει πλέον και επισήμως έναντι όλων των άλλων ψηφιακών καναλιών διαφήμισης σε όρους ετήσιας αύξησης. Επίσης, το programmatic advertising – η αυτοματοποιημένη αγορά και πώληση διαφημιστικού χώρου σε πραγματικό χρόνο αποτελεί μία καινοτόμα τεχνολογία στη διαφημιστική βιομηχανία στις ημέρες μας. Η σημαντική εμπλοκή του programmatic ecosystem με το personalized retargeting – ένας μηχανισμός, ο οποίος δημιουργεί εξατομικευμένες διαφημίσεις προσαρμοσμένες στις συμπεριφορές και στις προτιμήσεις των χρηστών που περιηγούνται στο διαδίκτυο – έχει καταλάβει την αγορά. Σύμφωνα με την Zenith Media, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 64 δισεκατομμύρια δολάρια το 2018. Σε μία εποχή όπου σχεδόν όλοι οι επαγγελματίες στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμοποιούν ευρέως γνωστά στρατηγικά εργαλεία μάρκετινγκ – με τη Google να αποτελεί την πιο συνηθισμένη επιλογή – όσο πιο έξυπνα προσεγγίσουν το θέμα, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχουν για την εταιρεία τους.

#1 Διευρυμένη επικοινωνία
Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον οι marketers χρειάζεται να σκεφτούν τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προκειμένου να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους δυνητικούς αγοραστές. Σε διαφορετική περίπτωση θα χάσουν την προσοχή των πελατών τους.
Για να επιτευχθεί η διευρυμένη επικοινωνία, οι marketers πρέπει να εξετάσουν προσεκτικότερα τις διαθέσιμες επιλογές, στις περιπτώσεις που οι καμπάνιες retargeting δεν εμφανίζονται μόνο σε ένα δίκτυο. Εάν για παράδειγμα οι καμπάνιες επικεντρώνονται μόνο στο δίκτυο προβολής της Google (GDN) τότε δεν θα εμφανίζονται σε άλλα παγκόσμια και τοπικά δίκτυα, όπως τα DoubleClick, Improved Digital, Appnexus, Rubicon, PubMatic κλπ. Οι personalized retargeting καμπάνιες μπορούν να εμφανιστούν και στο Facebook – μία ταχέως αναπτυσσόμενη πηγή εσόδων για κάθε είδους βιομηχανία. Οι marketers δεν θα πρέπει να περιορίζουν τις εναλλακτικές επιλογές τους ενώ διευρύνουν περεταίρω την πρόσβαση τους σε παγκόσμιο κοινό. Τα πολλαπλά κανάλια retargeting προσφέρουν διευρυμένη επικοινωνία, προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κοινού των διαφημιζομένων και παράλληλα παρέχουν ευελιξία βελτιστοποιώντας τους στόχους του μάρκετινγκ

#2 Personalization
Πολλές εταιρείες προετοιμάζουν καμπάνιες με βάση τις προσφορές τους – κοινές για κάθε πελάτη. Συνεπώς, οι marketers λαμβάνουν τις συγκεκριμένες υπηρεσίες που καλύπτονται από την εκάστοτε συνδρομή τους. Όταν δεν είναι ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα, χρειάζεται να περιμένουν μέχρι το τέλος της καμπάνιας, έτσι ώστε μαθαίνοντας από την προηγούμενη εμπειρία τους να διεξάγουν από την αρχή νέα καμπάνια. Σε μία τόσο δυναμικά μεταβαλλόμενη αγορά, οι marketers αναζητούν νέες ευκαιρίες προκειμένου να προσεγγίσουν δυνητικούς και ήδη υπάρχοντες πελάτες. Προσπαθούν επίσης, να προσαρμόσουν τις δραστηριότητες τους ώστε να συνάδουν με το στάδιο ανάπτυξης που βρίσκεται το κατάστημά τους και τα βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα σχέδια τους. Ως εκ τούτου προκύπτει η ανάγκη για λύσεις advanced retargeting περισσότερο από ότι για standard επιλογές. Το advanced retargeting μπορεί να εξελίξει την καμπάνια, προσφέροντας πολλά διαφορετικά οικονομικά μοντέλα, ώστε η εταιρεία να έχει την ευκαιρία να εργαστεί με μοντέλα προσανατολισμένα στο τελικό αποτέλεσμα.
Η RTB House προσφέρει διαφορετικά μοντέλα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών, όπως CPS, CPA, CPC ή το υβριδικό μοντέλο. Οι βελτιστοποιημένες δαπάνες διαμορφώνονται έτσι ώστε να ταιριάζουν σε συγκεκριμένους πελάτες που θέλουν να επιτύχουν μεγάλη απόδοση επένδυσης (ROI), πληρώνουν μόνο για αποτελέσματα και επιθυμούν να είναι ευέλικτοι ως προς τους τρόπους πληρωμής. Πιο συγκεκριμένα, στο μοντέλο CPC (Κόστος ανά Κλικ/ Cost-Per-Click) ο πελάτης πληρώνει μόνο όταν (και αν) ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμιση και στο μοντέλο CPS (Κόστος-Πώληση/Cost-Per-Sale) ο πελάτης πληρώνει προμήθεια μόνο εάν ένα lead καταλήξει σε ολοκληρωμένη αγορά/πώληση. Επιπλέον, το μοντέλο CPA (Κόστος ανά ενέργεια/ Cost-per-Action), όπου ο διαφημιζόμενος πληρώνει για κάθε συγκεκριμένη ενέργεια, εξασφαλίζει στους διαφημιζόμενους ότι αυτά που πληρώνουν πραγματικά καταλήγουν σε απτό engagement πελατών. Επίσης, το υβριδικό μοντέλο – ένας συνδυασμός μοντέλων βασισμένων σε εμφανίσεις (CPM) και αποδόσεις (CPC ή CPA) – αποτελεί μια πιο ολιστική προοπτική που δεν περιλαμβάνει μόνο την τιμή μετατροπής αλλά και την ποσότητα και την κυκλοφορία.
Επιπλέον, με το advanced retargeting, οι professional retargeters δεν προσαρμόζουν μόνο τα μοντέλα πληρωμής, αλλά είναι σε θέση να προετοιμάζουν εξατομικευμένα και ξεχωριστά διαφημιστικά δημιουργικά για κάθε περίσταση, από μεμονωμένους σχεδιαστές γραφικών. Αυτά τα δημιουργικά προσαρμόζονται στο προφίλ των πελατών για να επιτύχουν όσο το δυνατόν υψηλότερη αποτελεσματικότητα. Η RTB House δημιουργεί αποτελεσματικά banners, τα οποία αποδεδειγμένα παρέχουν υψηλότερο ποσοστό CTR από το μέσο όρο της αγοράς. Η προσθήκη κάποιων banners καλής ποιότητας στην standard καμπάνια θα συμβάλλει στην επίτευξη περισσότερων κλικ στην συνδυαστική εκστρατεία retargeting. Επιπλέον, παρέχεται τεχνική υποστήριξη καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, θέμα ζωτικής σημασίας, καθώς το management της καμπάνιας επικεντρώνεται ειδικά σε ευέλικτες προσεγγίσεις, οι οποίες επιτρέπουν στους διαφημιστές να παρακολουθούν και να προσαρμόζουν τις παραμέτρους καθώς η καμπάνια εξελίσσεται. π.χ. Τα ποσοστά μπορούν να τροποποιηθούν σε όλη τη διάρκεια της καμπάνιας.

#3 Βελτιστοποίηση
Συχνά, οι marketers έχουν παραπάνω από έναν στόχο στο μυαλό τους όταν διεξάγουν μία εκστρατεία retargeting. Είτε πρόκειται για ενίσχυση της επισκεψιμότητας, την αύξηση της ποσότητας των μετατροπών ή της αξία μετατροπής κ.λπ., κάθε στόχος πρέπει να έχει μια αντίστοιχη στρατηγική retargeting που βελτιστοποιεί το μοντέλο πληρωμής που χρησιμοποιείται για την επίτευξη των στόχων που αναφέρθηκαν. Ορισμένοι retargeters είναι σε θέση να ισορροπήσουν τα αποτελέσματα για όλους αυτούς τους στόχους χάρη στην ολιστική προσέγγιση, χρησιμοποιώντας μοντέλα υβριδικής βελτιστοποίησης και μια νέα προσέγγιση για retargeting. Οι advanced retargeters που χρησιμοποιούν προηγμένη τεχνολογία, ειδικά σχεδιασμένη για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών, μπορούν να λειτουργούν ταυτόχρονα με λίγα μοντέλα βελτιστοποίησης. Με τη χρήση των κοινών στόχων και τεχνικών που γνωρίζουν οι marketers, το υβριδικό σενάριο διατηρεί κάθε στόχο στο προσκήνιο, εξασφαλίζοντας την πλήρη απόδοση όχι μόνο σε έναν από αυτούς αλλά σε κάθε έναν ξεχωριστά. Η ενίσχυση της επισκεψιμότητας, της αξίας των πωλήσεων και η αύξηση των πωλήσεων βελτιστοποιούν το ένα το άλλο και όχι το ένα εις βάρος του άλλου.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.rtbhouse.com