Το brandnews.gr μοιράζεται μαζί σας δώδεκα σημεία που πρέπει να προσέξετε αν θέλετε το μήνυμά σας στα κοινωνικά δίκτυα να είναι αποτελεσματικό και ελκυστικό:

– Είναι το μήνυμα εκπαιδευτικό, ενημερωτικό ή ψυχαγωγικό;

– Είναι σωστός ο τόνος της φωνής(θετική, υποβοηθητική ή δράσης);

– Είναι πολύ μεγάλο (twitter: 71-100, facebook: 40, g+:60 χαρακτήρες);

– Είναι σωστή η διεύθυνση URL;

– Στοχεύει σε μια συγκεκριμένη ομάδα κοινού αυτό το μήνυμα;

– Χρησιμοποίησα τις σωστές λέξεις-κλειδιά και τα hashtags (χρησιμοποιώ το RiteTag ) για να μεγιστοποιήσω την έκθεση του μηνύματος;

– Πόσες φορές έχω ήδη δημοσιεύσει κάτι σήμερα; Συνίσταται:

Twitter – 3-5 φορές/ημέρα

Facebook – 2/ημέρα

LinkedIn – 1/ημέρα

Google+ – 3/ημέρα

Pinterest – 5/ημέρα

Instagram – 1 με 2/ημέρα

– Έχω κάνει ορθογραφικό έλεγχο; Συνίσταται το Grammarly

– Θα έχω πρόβλημα εάν δει το μήνυμα οποιοσδήποτε;

– Είναι επικοινωνία από αντίδραση, ή είναι προμελετημένη; Συνίσταται και η ερώτηση: είναι αυτό κάτι που θέλω να μοιράσω?

– Δημιούργησα το μεγαλύτερο μέρος του οπτικού περιεχομένου; Χρειάζεται εξοικείωση για μεγαλύτερης αξίας οπτικό περιεχόμενο. Άλλωστε η φωτογραφία είναι το πρώτο asset.

– Δημιούργησα το μεγαλύτερο μέρος των κειμένων; Έχω μάθει να γράφω posts ανάλογα με την πλατφόρμα? Ξέρω να γράφω τίτλους μαγνήτες?