Η Goodyear εγκαινιάζει τη νέα εποχή των ελαστικών

Η Goodyear παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο ελαστικό EfficientGrip Performance με βαθμολογία «ΑΑ», το οποίο κυκλοφόρησε σε οκτώ διαστάσεις τη φετινή χρονιά. Το λανσάρισμά του αναδεικνύει την ικανότητα της Goodyear να προσφέρει έναν από τους μεγαλύτερους αριθμούς διαστάσεων ελαστικών με βαθμολογία «ΑΑ» αυτή τη στιγμή στην αγορά. Οι οκτώ νέες διαστάσεις με βαθμολογία «ΑΑ» συμπληρώνουν την ήδη ευρεία διαθέσιμη γκάμα των «ΒΑ», αποτελούμενη από 53 διαστάσεις EfficientGrip Performance με βαθμολογία «ΒΑ».

Η σήμανση «ΑΑ» αντιπροσωπεύει τον υψηλότερο βαθμό που ορίζεται από τον ευρωπαϊκό κανονισμό για τις ετικέτες ελαστικών και αναγνωρίζει ότι ένα ελαστικό φέρει τη σήμανση «Α» όσον αφορά την εξοικονόμηση καυσίμου και το κράτημα σε βρεγμένο οδόστρωμα. Παράλληλα, η βαθμολογία "Α" αναφορικά με την εξοικονόμηση καυσίμου εξασφαλίζει ότι η αντίσταση κύλισης του ελαστικού έχει μειωθεί σημαντικά. Το λανσάρισμα των ελαστικών «ΑΑ» επεκτείνει τη θέση της Goodyear μεταξύ των ηγετών στην σήμανση των ελαστικών και τη συνεχή της δέσμευσή για επένδυση στην καινοτομία.

H Goodyear παρουσιάζει το πρώτο στο κόσμο «πρωτότυπο» ελαστικό παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας

Η Goodyear παρουσίασε στη Γενεύη το φουτουριστικό ελαστικό που έχει τη δυνατότητα να παράγει τη δική του ηλεκτρική ενέργεια.

Πρόκειται για ελαστικό σχεδιασμένο από τους εξειδικευμένους επιστήμονες στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear που μετατρέπει την παραγόμενη πίεση και θερμότητα σε ηλεκτρική ενέργεια. Καθώς το ενδιαφέρον της παγκόσμιας αγοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναπτύσσεται, αυτό το είδος της καινοτομίας αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις εν εξελίξει συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της μετακίνησης. Αυτή τη στιγμή, το «BH03» βρίσκεται στο στάδιο της σύλληψης και περαιτέρω ανάπτυξης αποτελώντας σημαντικό κομμάτι των πρωτοβουλιών καινοτομίας της Goodyear, ενώ προς το παρόν δεν αναμένεται η μαζική παραγωγή του για διάθεση στην αγορά.

«Οι ανησυχίες σχετικά με την ενέργεια και το περιβάλλον μας οδήγησαν στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου «πρωτότυπου» ελαστικού παραγωγής ενέργειας. Κάθε ιδέα για το μέλλον έχει ως βάση μια κοινωνική πρόκληση που έχουμε ως στόχο να αντιμετωπίσουμε καθώς εργαζόμαστε για να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Ελπίζουμε ότι αυτό το ελαστικό θα προσφέρει την έμπνευση», δήλωσε ο Jean-Pierre Jeusette, Γενικός Διευθυντής στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο, το οποίο ανέπτυξε αυτήν την ιδέα.

Αυτό το ελαστικό είναι μια πρωτότυπη ιδέα και δεν θα παραχθεί από τη Goodyear. Τέτοια «πρωτότυπα» ελαστικά σχεδιάζονται ως μέρος της διαδικασίας με γνώμονα τη καινοτομία ώστε να προκαλέσουν τη διάλογο για πιθανές λύσεις και να δώσουν την ευκαιρία στους μηχανικούς να σκεφτούν πρωτότυπα για να προσφέρουν έξυπνες λύσεις για ένα έξυπνο μέλλον.

Τα ελαστικά Goodyear εξοπλίζουν το νέο RangeRoverSport 2014

H Goodyear παρουσίασε το 2014, το GoodyearEagle F1 Asymmetric 2 SUV στο RangeRover Sport, που επισφραγίζει την πολύχρονη και στενή συνεργασία με την Jaguar LandRover. Το 2014 RangeRover Sport αποδίδει την καλύτερη on road δυναμική της μάρκας σε συνδυασμό με τα κορυφαία στην κατηγορία, γνήσια LandRover που έχουν την ικανότητα να κινούνται με την ίδια άνεση σε κάθε έδαφος. Εξοπλισμένο με την καλύτερη τεχνολογία, προσφέρει ένα δυναμικό εξωτερικό και ένα πολυτελές εσωτερικό μαζί με την ευελιξία που παρέχεται από την επιλογή των περιστασιακών 5 + 2 θέσεων.

Το EagleF1 Asymmetric 2 SUV, το οποίο έχει σχεδιαστεί για τον καλύτερο χειρισμό του βάρους ενός SUV, συμπληρώνει ιδανικά τόσο τη δυναμική και την ευέλικτη οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το ελαστικό προσφέρει έλεγχο στις στροφές καθώς η πίεση κατανέμεται ομοιόμορφα και η επαφή με το δρόμο αυξάνεται στις στροφές με υψηλή ταχύτητα. Την ίδια ώρα παρέχει σημαντικά πιο βελτιωμένο χειρισμό σε βρεγμένους δρόμους σε σχέση με τον προκάτοχό του, μέσω του ασύμμετρου σχεδιασμού που αυξάνει την επαφή με την επιφάνεια του δρόμου και οδηγεί το νερό για να εμποδίσει την υδρολίσθηση. Τέλος, το σχέδιο του πέλματός του μειώνει το θόρυβο για μια πιο ήσυχη και άνετη οδήγηση ώστε να είναι απόλυτα εναρμονισμένο με το πολυτελές εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Εντυπωσιάζει το έξυπνο «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube

H Goodyear παρουσίασε το έξυπνο «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube, το οποίο αναπτύχθηκε από το Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο και διαθέτει τη δυνατότητα να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο παρέχοντας βελτιωμένη απόδοση και ευελιξία στους οδηγούς. Το «πρωτότυπο» αυτό ελαστικό είναι ένα ακόμη παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο η Goodyear οδηγεί τις εξελίξεις στο τομέα της καινοτομίας, καθώς η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να συνδέεται στο μέλλον με αυτόνομα αυτοκίνητα, επιτρέποντας στο ελαστικό να πάρει την κατάλληλη μορφή κάθε φορά πριν από μια καμπύλη στο οδόστρωμα.

Το «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube είναι πλήρως συνυφασμένο με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης κατασκευασμένο από διοξείδιο του πυριτίου που προέρχεται από τέφρα φλοιού ρυζιού, μια τεχνολογία που έχει ήδη ανακοινωθεί από την Goodyear το 2014. Παράλληλα, προσφέρει την απόλυτη απόδοση σε ένα μόνο ελαστικό με αυτόματη προσαρμογή σε τρεις διαφορετικές θέσεις βάσει των συνθηκών που επικρατούν στο δρόμο:

· Eco/SafetyPosition:Προσφέρει μειωμένη αντίσταση κύλισης μέσω της βελτιστοποιημένης κατανομής της δυσκαμψίας του, ενώ παρέχει ακόμα εξαιρετικό φρενάρισμα σε στεγνό έδαφος χάρη στο ευρύ αποτύπωμα επαφής με το δρόμο.

· SportyPosition: Προσφέρει στους οδηγούς σωστό και στεγνό χειρισμό μέσω της βελτιστοποιημένης επιφάνειας επαφής με τη χρήση του ενεργού κωνικού σχεδιασμού.

· Off-RoadPosition: Παρέχει εξαιρετική πρόσφυση στις εκτός δρόμου διαδρομές, μέσα από το υπερυψωμένο πέλμα στο κέντρο του ελαστικού, καθώς και μειωμένο κίνδυνο υδρολίσθησης μέσω της μεγαλύτερης διαμέτρου που έχει ως αποτέλεσμα ένα στενό και μακρύ αποτύπωμα.