Πολλά έχουν γραφτεί γι’ αυτήν τη θρυλική μοτοσικλέτα, η οποία παραμένει αντικείμενο λατρείας για πάμπολλούς οδηγούς και λίγοι τυχεροί διαθέτουν μια ιστορική Royal Enfield στο γκαράζ τους. Η πάλαι ποτέ βρετανική εταιρεία, που ιδρύθηκε πριν από 122 χρόνια, ανήκει πλέον στην ινδική Eicher Motors. Ο πρόεδρός της, Ρουντρατέτζ Σινγκ, θέλει να χρησιμοποιήσει τον θρύλο της Royal Enfield και να απευθυνθεί σε ακόμα μεγαλύτερες. Ηδη η εταιρεία του είναι παρούσα σε 40 αγορές, αλλά όπως επισημαίνει ενδιαφέρεται να επεκταθεί και σε νέες αγορές. Για φέτος η Enfield προγραμματίζει να αυξήσει την παραγωγή της κατά 50% και να φτάσει τις 450 χιλιάδες μοτοσικλέτες τον χρόνο ώστε να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση σε Ινδία και υπερπόντιες αγορές. Ηδη η εταιρεία επεκτάθηκε φέτος στην αγορά της Κολομβίας, ανοίγοντας δύο εκθέσεις σε Μπογκοτά και Μεντεγίν.

Ο κ. Σινγκ λέει ότι η εταιρεία «έχει παρουσία σε 40 αγορές, ωστόσο η εμπειρία (που αποκομίζουν οι πελάτες) εκτείνεται πέρα από τη διαθεσιμότητα προϊόντων». Χθες ο κ. Σινγκ αποκάλυψε μια νέα μοτοσικλέτα, η οποία θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό και της οποίας το στυλ μιμείται αυτό των μοτοσικλετών που οδηγούσαν οι Βρετανοί στρατιώτες στα πεδία μαχών του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. «Με τα ρούχα και τα αξεσουάρ μας προσφέρουμε πρόσβαση σε πολλούς ανθρώπους που μπορεί να είναι ή και να μην είναι έτοιμοι να μπουν στον κόσμο της μοτοσικλέτας», εξηγεί ο κ. Σινγκ τη στρατηγική της εταιρείας του. Το 2016 η Enfield προγραμματίζει να εισαγάγει δύο νέες πλατφόρμες, ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερα μοντέλα μοτοσικλετών στο αγοραστικό κοινό. Tα σημερινά μοντέλα βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο Bullet, το οποίο πρωτοκυκλοφόρησε το 1932.
Πηγή: Καθημερινή/Bloomberg