Η λάμψη της Κίντμαν στην τηλεοπτική διαφήμιση της Etihad Airways

Η Etihad Airways εγκαινίασε πρόσφατα τη νέα παγκόσμια καμπάνια με την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας τηλεοπτικής διαφήμισης (TVC) στο Άμπου Ντάμπι, στην οποία συμμετείχαν, η χολυγουντιανή ηθοποιός, Nicole Kidman, εκπρόσωποι παγκόσμιων μέσων μαζικής ενημέρωσης και εκατοντάδες επίσημοι προσκεκλημένοι.

H Nicole Kidman είναι τόσο η πρωταγωνίστρια, όσο και η αφηγήτρια της σαγηνευτικής διαφήμισης, η οποία θα παρουσιαστεί σε παγκόσμιους τηλεοπτικούς σταθμούς και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε μορφές των 60 και των 30 δευτερολέπτων, καθώς και φωτογραφικό υλικό όπου θα εμφανίζεται σε έντυπα, ψηφιακά μέσα και γιγαντοαφίσες.

Η τηλεοπτική διαφήμιση γυρίστηκε στη νέα ναυαρχίδα της Etihad Airways, το αεροσκάφος Airbus Α380 και σε τοποθεσίες ανά τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων διαφόρων μνημείων στο Άμπου Ντάμπι. Η τηλεοπτική διαφήμιση επίσης περιλαμβάνει μία ψηφιοποιημένη εικόνα της Kidman στο εσωτερικό του υπό κατασκευή παραρτήματος του μουσείου του Λούβρου στο Άμπου Ντάμπι, δημιουργία του διάσημου αρχιτέκτονα Jean Nouvel, δείγμα σύγχρονης αρχιτεκτονικής, εμπνευσμένο από το φως και τα γεωμετρικά σχέδια του Εμιράτου.

Οι Foster & Partners Vieux Port Pavillion στη Μασσαλία, επελέγησαν για να αντικατοπτρίσουν το στόχο της εταιρείας σχετικά με τον σχεδιασμό, ενώ η Villa Mediterranee, επίσης στη Μασσαλία, ένα πολιτιστικό κέντρο για την προώθηση του διεθνούς διαλόγου και φιλίας, συμβολίζει το ρόλο της Etihad Airways ως παγκόσμιο πρεσβευτή. Η μπαρόκ αίθουσα του 17ου αιώνα στην ιστορική βιβλιοθήκη Strahov στη Πράγα, αντιπροσωπεύει τη γνώση, τη μάθηση και την επιθυμία του να ηγείσαι και να καινοτομείς.

Ο Peter Baumgartner, ο Γενικός Εμπορικός Διευθυντής της Etihad Airways, δήλωσε: «Η Etihad Airways πιέζει τα όρια αντλώντας έμπνευση από τον κόσμο για να παρέχει μία εξαιρετική εμπειρία κατά τη διάρκεια της πτήσης για τους επιβάτες μας. Ξαναγράφουμε το βιβλίο των κανόνων ξεφεύγοντας από τα κοινότυπα, οδηγώντας την εταιρεία σε ένα δρόμο καινοτομίας, σχεδιασμού, στυλ και φιλοξενίας. Αυτή η νέα καμπάνια έχει πετύχει άψογα στο να αποτυπώσει το μοναδικό μας προιόν, ήθος και υπηρεσίες, σε ταινία, έντυπα και ψηφιακά κανάλια».

«Η Nicole Kidman ως μία παγκοσμίως αναγνωρισμένη καλλιτέχνης, ήταν η τέλεια φωνή και το πρόσωπο για την ιστορία μας. Επίσης, ενσωματώνει τον εκλεπτυσμό, την ευφυΐα, την πρωτοτυπία και την κομψότητα, αξίες που αποτελούν τα θεμέλια της Etihad».

«Η εναρκτήρια σκηνή δείχνει την Kidman να ξεφυλλίζει τις σελίδες ενός εμπνευσμένου διηγήματος στη βιβλιοθήκη Strahov, μετά ακολουθούμε την ηθοποιό καθώς απολαμβάνει τις επαναστατικές καμπίνες και προσφερόμενες υπηρεσίες, πετώντας με το νέο A380 της Etihad Airways. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν χαλάρωση στην αίθουσα αναμονής, την απόλαυση του να παρακαλουθείς τηλεόραση στο ευρύχωρο

Διαμέρισμα Πρώτης Θέσης και τέλος ξαπλώνοντας στο διπλό κρεβάτι, στην κρεβατοκάμαρα της τρίχωρης «Κατοικίας» της Etihad – τον μοναδικό τέτοιο ιδιωτικό χώρο στην εμπορική αεροπορία. Στην τελευταία σκηνή που ακούγεται η φράση «Στόχος δεν είναι να βελτιώσεις τα ήδη υπάρχοντα – αλλά το να δημιουργήσεις από την αρχή», καταλήγει η τηλεοπτική διαφήμιση με πλάνα του νέου φωτισμένου A380, υπέρλαμπρο με τη νέα εμφάνιση του αεροσκάφους «Όψεις του Άμπου Ντάμπι».

Η ιστορία της Etihad Airways, μεταφράστηκε και αποτυπώθηκε από το αντρόγυνο Anthony Atanasio και Valerie Martinez, που αποτελεί τη σκηνοθετική ομάδα, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει κάποιες από τις πιο οπτικά τολμηρές διαφημίσεις των τελευταίων έξι ετών, φτιάχνοντας έξυπνες και μαγευτικές ταινίες για μεγάλες παγκόσμιες μάρκες.

Σύμφωνα με τον Anthony Atanasio, «Αυτή η ταινία αποτελεί μια θαυμάσια ευκαιρία για να δημιουργήσει το κλίμα ομορφιάς και δριμύτητας, ούτως ώστε να κάνει τους θεατές να αισθανθούν τις ιδέες, τη σύνδεση, τα υλικά, τη δημιουργικότητα, τη φρεσκάδα και τον ενθουσιασμό, αλλά και την απτή πραγματικότητα και τα προσωπικά οφέλη με τα οποία η Etihad Airways έχει φανταστεί τις πτήσεις».

«Θέλουμε να δώσουμε μια αυξημένη αίσθηση της ομορφιάς, καλλιτεχνίας και έμπνευσης, δίνοντας στους θεατές την αίσθηση ότι η Etihad Airways έχει ανεβάσει τον πήχη όχι μόνο στα αεροπορικά ταξίδια, αλλά στην ευρύτερη σφαίρα της ανθρώπινης προσπάθειας».

Η ιδέα για τη νέα καμπάνια δημιουργήθηκε από την M & C Saatchi της Αυστραλίας, παγκόσμιο συνεργάτη της Etihad Airways, M & C Saatchi.

Ο Τοm McFarlane, Ιδρυτής και Δημιουργικός Διευθυντής της M & C Saatchi της Αυστραλίας, προσθέτει: «Με την ολοκλήρωση μιας εκστρατείας συχνά με ρωτούν ποια ήταν η πηγή έμπνευσης. Οι απαντήσεις είναι πολλές και ποικίλες, αλλά σε αυτή την περίπτωση η έμπνευση ήρθε κατευθείαν από το ίδιο το προϊόν. Ποιος δεν θα μπορούσε να εμπνευστεί από την κομψότητα, το στυλ, και τολμώ να πω, την επαναδημιουργία αυτού του αξιοσημείωτου αεροσκάφους; Ας ελπίσουμε ότι, όλα αυτά τα έχουμε αποτυπώσει τέλεια σε αυτή την εκστρατεία».

Παραγωγός της τηλεοπτικής διαφήμισης είναι ο Trent Simpson, μέσω της εταιρείας παραγωγής Thomas & Thomas, με έδρα το Λονδίνο. Ο διευθυντής φωτογραφίας είναι ο Βρετανός κινηματογραφιστής Daniel Landin, ο οποίος έχει γυρίσει πολλές ταινίες μικρού μήκους και μουσικά βίντεο, μεταξύ των οποίων , για τους Rolling Stones, τον David Bowie και τη Madonna, όπως επίσης τηλεοπτικές και κινηματογραφικές διαφημίσεις για κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες.

Το συνοδευτικό soundtrack ανατέθηκε από την αεροπορική εταιρεία στον συνθέτη Ramesh Sathiah, Δημιουργικό Διευθυντή και Συνθέτη της εταιρείας Song Zu, με έδρα το Σίδνεϊ. Το κομμάτι του Sathiah είναι απλό, κινηματογραφικό, διανθισμένο με απλά αραβικά στοιχεία και αποτελεί τέλειο συμπλήρωμα της εικόνας.

Το soundtrack εκτελέστηκε από τον Roger Benedict της Ορχήστρας Sydney Scoring, ενός γκρουπ που δημιουργήθηκε από τους καλύτερους μουσικούς της Συμφωνικής του Σίδνεϊ, της Καμεράτας της Αυστραλίας και της Αυστραλιανής Όπερας..

Η νέα καμπάνια παρουσιάστηκε στις 15 Μαρτίου και μπορείτε να την παρακολουθήσετε στην ιστοσελίδα της Etihad Airways: www.etihad.com/livenews και http://bit.ly/Live_News.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Etihad Airways μπορείτε να επισκεφθείτε: www.etihad.com